Product placement
Tuzemské televizní stanice od června využívají nový způsob reklamy, takzvaný product placement. Výrobky a služby vstupují přímo do příběhů na obrazovkách a nebýt krátkého upozornění, divák si jich nemusí vůbec všimnout.
Pravidla určila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Pořad musí být na několik vteřin uvozen velkými písmeny “PP” a doprovodným textem: “Tento pořad obsahuje komerční sdělení ve formě umístění produktu za účelem propagace zboží či služeb.”
Podle neoficiálních informací MF DNES z mediálních agentur se zatím skrytá reklama v pořadech bude prodávat na Primě za 100 až 200 tisíc na jeden díl, na Nově potom za 100 až 400 tisíc. Vždy půjde o individuální dohody, dražší bude aktivní zapojení, to znamená, že postavy seriálu budou s propagovaným zbožím manipulovat, či se o něm budou dokonce bavit.
Celý článek na iDnes.cz