Dosud jste si mysleli, že call centra funguji jen tak, že oslovují vaše potenciální zákazníky? Ale nikoliv, rozhodně to není pravidlem. Moderní call centrum toho totiž zvládne mnohem víc. Třeba se vám postará o zákaznický servis a ještě vám zkompletuje zboží.
Foto: pexels.com
Aktivní a pasivní telemarketing
Klasická call centra se zabývají aktivním telemarketingem, to znamená, že pro vás hledají nové klienty, zákazníky, a také pasivním telemarketingem, který slouží k získávání zpětné vazby od vašich zákazníků.
Pomůže vám s administrativou
Novodobá call centra vám poskytnou i veškerou administrativu a back office. To znamená, že fungují jako virtuální asistentka a vy tak nemusíte zaměstnávat asistentku na plný úvazek. Spravuje vaše denní úkoly, organizuje váš kalendář nebo také zvládne zpracovávat nejrůznější data.
V neposlední řadě vám bude call centrum nápomocné s:
- vkládáním vzorků, letáků a dárků
- balením produktů do fólie
- kompletací zboží určeného na rozesílku
- skupinovým balením produktů
- paletizací zboží dle vašich požadavků
- krátkodobým i dlouhodobým skladováním zboží
- šicími pracemi
Statut chráněné dílny
Některé firmy se specializují i na retail management. To znamená, že vám navrhnou vhodnou strategii pro vaši firmu. Odhalí vaše silné a slabé stránky, efektivně nastaví procesy a také vám vytvoří nové metriky při pohledu na váš retail.
Přesně tak funguje i společnost Axxel Investment s.r.o. Na českém trhu působí již od roku 2007 a od té doby si získala tisíce spokojených klientů nejenom u nás, ale také na Slovensku. Na veškeré služby call centra se též vztahuje takzvané náhradní plnění. A protože má statut chráněné dílny, některé služby vám poskytne mnohem levněji než konkurence.