Přemýšlíte nad nějakou efektivní formou marketingu, která by vám přivedla více zákazníků, a tím zvýšila zisk? Zaměřte se na svou internetovou přítomnost. U nás v ČR využívají internet ¾ českých domácností, a to je obrovský počet potenciálních klientů.
Ať už prodáváte jakékoliv výrobky nebo služby, základem online marketingu by měly být dobré webové stránky. Je jen na vás, zda to bude plnohodnotný e-shop, nebo jen informační stránka, na níž o vás budou základní údaje. Důležité je, aby lidé věděli, že existujete.
Na obsahu záleží…
Je pochopitelné, že čím zajímavější věci budete na webu mít, tím více na něj budou lidé chodit a také jej budou sdílet se svými známými. A pod pojmem „zajímavé věci“ nemáme na mysli jen produkty. Potenciální klienty přilákají také zajímavé články či informace ze zákulisí vaší firmy. Každý si musí přijít na to, co zajímá právě jeho publikum.
… ale důležitější je vzhled
Nezbytností rozhodně je pěkně vypadající a responzivní web. Základy HTML a CSS dnes ovládá mnoho středoškoláků, spousta laiků je rovněž schopných vám nainstalovat WordPress a trochu upravit šablonu, ale to pro reprezentativní webové stránky nestačí.
Raději si připlaťte
Chtějte webové stránky s administrací, abyste si je mohli sami ovládat a přidávat tam aktuální informace či nahrávat fotky. Vyberte si odborníka, který web zrealizuje v souladu s firemními barvami a tak, aby byl přehledný. Lidé jsou dost vybíraví, pokud se na vašich stránkách nevyznají, raději kliknou párkrát navíc a zamíří na web někoho jiného.
Neméně důležitou součástí online marketingu je i SEO – strategie, jež váš web posune na přední příčky ve výsledcích vyhledávání, aby ho vůbec někdo našel. Zůstane-li ukrytý v hlubinách internetu, zákazníci vám chodit nebudou. Toužíte-li po kvalitě, neváhejte si připlatit. Od rádoby odborníků, kteří vám nabídnou tvorbu webu za tři tisíce korun, dejte raději rychle ruce pryč.