Prvního května odstartovala nová marketingová kampaň mBank.
Představuje inovativní spořící produkt s názvem mSpoření, který je svým mechanismem na českém trhu unikátní.
Michal Pokluda, vedoucí marketingového oddělení mBank ČR a SR, k tomu řekl:
„Kampaň představuje velmi přímočaře výhody nového spořícího produktu mSpoření, který je na českém trhu unikátní nejen tím jak funguje, ale i tříprocentní úrokovou sazbou, kterou úspory zhodnocuje. Navíc přivede nové zákazníky do nového internetového bankovnictví, protože mSpoření se objednává i spravuje právě jen v novém IB.“
Televizní kampaň poběží celý květen, outdoor (BigBoard, Bilboard, CLV a ambientní média v supermarketech) a on-line kampaň pak ještě o měsíc déle. Kampaň navazuje na věrnostní akci, kdy zákazníci mBank získají za doporučení mKonta 500 Kč a noví zákazníci, kteří si mKonto založí, mohou získat až 1000 Kč.
Televizní spoty pocházejí z dílny polské agentury Ambasada. Na outdoorové a on-line kampani mBank spolupracovala s agenturou Yashica.
Letos v únoru představila mBank nové internetové bankovnictví a současně i své nové logo, firemní design a internetové stránky. Tuto významnou vizuální změnu provázela v únoru a březnu taktéž rozsáhlá reklamní kampaň.