Nové logo a nové internetové bankovnictví, mBank se příští rok změní a chce se vrátit do pozice průkopníka a nositele inovací.
Všechny značky Skupiny BRE v Polsku včetně BRE Bank samotné se zároveň přejmenovaly na prosté mBank.
„mBank se promění. Změníme logo a představíme nové internetové bankovnictví. Co ale určitě nezměníme, je přístup ke svým zákazníkům. Nestaneme se nudnou bankou. Budeme stále otevření, transparentní a dynamičtí a vrátíme mBank roli průkopníka a nositele inovací,“ říká Roman Truhlář, generální ředitel mBank.
Nové internetové bankovnictví bylo vyvinuto mezinárodními experty pro všechny tři trhy současně (PL, ČR, SR). Na jeho přípravě se podílí více než 300 zaměstnanců mBank ve spolupráci s globálními partnery, ze kterých jmenujme například Accenture, Artegence a Meniga.
Výsledkem jejich práce bude uživatelsky přívětivé a snadno ovladatelné prostředí s desítkami nových funkcí a vylepšení, jež se svým neotřelým designem radikálně odlišuje od dosud užívaných tabulkových přehledů.
„Naším cílem bylo navrhnout jednoduché, přehledné, funkční a uživatelsky přátelské internetové bankovnictví, které spojuje užitečné funkce s intuitivní navigací a svěžím, neotřelým designem,” říká Michał Panowicz, výkonný ředitel projektu, a dodal: „Vsadili jsme na inovativní technologická řešení, která v on-line bankovnictví nebyla dosud použita. Že to byl krok správným směrem a že mBank dnes stojí na špici v internetových bankovních inovacích, dokazuje řada mezinárodních ocenění, kterými se dnes Nová mBank může pochlubit.”
Zákazníci se mohou již nyní podívat na web novambank.cz, kde budou všechny novinky postupně představovány.