Na Vánoce většina firem obdarovává své zaměstnance, zákazníky nebo obchodní partnery. Někteří dávají různé poukázky, finanční odměny a podobně, jiní zase firemní trička s logem a další reklamní předměty. Ostatně své logo si dnes můžete nechat natisknout téměř na cokoliv, třeba na láhev dobrého vína.
Láhev dobrého vína svému nejvěrnějšímu obchodnímu partnerovi asi nebudete dávat v igelitové tašce, nicméně pokud plánujete darovat tričko, flash disk, tužku či jiné drobnosti, klidně je do reklamní tašky dejte. Důvodů, proč to udělat, je rovnou několik.
Tašky jsou velmi levnou reklamou
Jmenujte nějakou levnější formu propagace, než jsou reklamní tašky. Možná by vás napadly nálepky, které pak rozdáte mezi lidi, ale to je asi tak jediná varianta. Tašky jsou extrémně levné, jeden kus vás vyjde na několik málo korun, v případě malých tašek spíš desítek haléřů. Můžete jich tedy nakoupit stovky či tisíce a mít vystaráno na několik let dopředu. Ostatně, někdy platí, že čím více jich objednáte, tím výhodnější cenu dostanete.
Snadno do nich něco schováte
Dát někomu samotnou reklamní tašku by pro vás znamenalo možná tak udělat si ostudu. Velmi pěkné ovšem je, když něco schováte dovnitř. Hodí se to třeba pro případ, kdy nechcete, aby ostatní věděli, co danému člověku dáváte. Nebo v situaci, kdy chcete darovat více drobností, v tašce se budou lépe nést.
Jsou dostupné i v ekologické podobě
Že už se dnes igelitové tašky nenosí? Neříkáme přece nic o jejich materiálu. Je tu možnost látkových tašek, i když ty už se cenově pohybují někde trochu jinde, nebo bio tašek z rozložitelného materiálu. Ty prodává například výrobce tašek VanGillern, který zajišťuje rovnou i potisk podle vašich představ.
Jen si své reklamní tašky nezapomeňte objednat včas. Teď o Vánocích je o reklamní produkty a jejich potisk velký zájem, tak ať se nemusíte stresovat, zda se nakonec všechno stihne.