Datart International umožňuje svým zákazníkům vyzvedávat si své objednávky na prodejnách PONT. Spolupráce Datartu s prodejní sítí PONT tak nabízí jedinečnou příležitost, kdy si elektroniku můžete vyzvednout cestou z práce na nádraží.
Čeští zákazníci jsou ve srovnání se západní Evropou velmi specifičtí. Objednávají si až třetinu spotřebního zboží přes internet. Na tento trend reagují firmy působící na tuzemském trhu.
„Obliba českých spotřebitelů v online objednávkách se stále zvyšuje. Souvisí to se širokým internetovým pokrytím a dobrou logistickou infrastrukturou,“ vysvětluje Jiří Navrátil, ředitel online divize Datart International a.s.
„Konkurenční prostředí trhu nutí firmy své služby neustále zlepšovat. Jedním z důležitých aspektů, kdy se zákazník rozhoduje, kde produkt zakoupí, je právě dostupnost zboží – konkrétně vzdálenost výdejních míst od těch, kde se pohybuje. Proto jsme se rozhodli začít spolupracovat se sítí prodejen PONT, které jsou zastoupeny na většině významných nádraží. Tímto krokem jsme rozšířili počet našich výdejních míst o 23 a zároveň poskytli službu, kdy zákazník vůbec nemusí na zboží čekat nebo si pro něj dojet na vzdálené místo. Zboží zkrátka přijede na vaši cestu do práce.“
Jak nová výdejní místa fungují?
Systém vyzvednutí zboží v prodejně PONT je velmi jednoduchý. Všechno zadáte prostřednictvím online formuláře na www.datart.cz, kde si objednáte zboží a vyberete pobočku, na níž si chcete produkt přebrat. Úhradu uskutečníte pomocí online platby. Výrobek si bude moci zákazník vyzvednout v Praze již ten samý den a mimo Prahu druhý den po jeho objednání. Dovoz produktu na prodejnu je zcela bezplatný.
Nová výdejní místa jsou tedy podmíněna platbou předem přes internet. Z platebních metod se nabízí služby Pay Pal, platba kartou nebo prostřednictvím platebních bran konkrétních bank. Obchody PONT však fungují pouze jako výdejní místa, s reklamací nebo vrácením zboží se musíte obrátit přímo na prodejny nebo helplinku DATARTu.